Monday, August 07, 2006

A cloud in my tea

6 comments:

Foulla said...

Thinking about u..ouellah;)

Fays said...

Pour in a lil' bit of milk. Sip it, smile and think about... ;)

*hugs*

Kaoutar said...

Salam zine!

I'm just writing to say yallah had nnhar I discovered the map showing daily visits to your blog! (lmoula7ada 3endi chwya 3yana :p)

I'm glad the big red dots are in the US (California I guess) and in Morocco! (hehehe be3da tqaddina m3a mirikan f chi 7aja :p ---Kidding.. )

Hope u're fine,

Kisses from lmeghrib qui t'aime bcp!!

Loula la nomade said...

Big Mwahs NajNaj et à très bientôt.

laughing bouddha said...

désolée Naj, pas eu le temps de t'écrire malgré le fait que je suis en vacances. Je pense toujours à toi. Donne moi encore du temps, je te raconterai une petite infortune qui m'estarrivée très récemment.

Najlae said...

foulla> liqa2ouna qarib :))

Fays> tu sais que je suis completement addicted au chai latte dernierement? :)

kaoutar> a lalla je nai mis la map que le 1er aout,donc n'en veux pas a ton sens de la moula7ada :D a bientot ktikita!

Loula> je dirais meme a tres tres tres bientot :=) et mwahhhs

LB> je ve pa entendre d'infortunes :( que des fortunes plize! :D xoxo